2 Nisan 2007

geldimmmmmm

ben bu-gün gel-dim!
ne ka-dar ka-lı-rım bil-mi-yo-rum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoş geldin sevgili Heidiciğim değil tabiki, HOŞ GELDİN KUUUUUUUUUUUUUUUUŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ...yazıların çok güzeeel çok beğendim...arada da güzel saçma sarıyon...onları da çok beğendim vallaaa...iiiki varsın kıss...Akdeniz sahillerinde hep birlikte görüşelim bi ara...lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn... canım benim hayatım giren en güzel insanlardan birisin...bi recep bi sen diyomuşum yalan olur şimdi...(burda anahtar kelime [recep :) ]oldu tabi:) )senin o şikitaklı laflardan ben yapamam ama iyiki varsın be kuş...valla recep i de seni de çok seviyom :) :] gülerken nasılda dört köşe oluyom...eee bu kadar gülen de benden başka kimse olmadığına göre...neyse ben de çok saçma sardım hatta abarttııım...kuş istersen sen bunun hepsini yayınlama...lütfeeeeeenden sonrasına dublaj yapıp kesebiliriiiizz :] bu köşeli gülüşe de hayran kaldım :]

Adsız dedi ki...

çirkin ördek yavrusu: ah! zamanın ötesinde gelen bi yorum. ballı mı ballı! köşeli gülüş bi yana, biz de size hayran kaldık efenim!... hoş geldiniz biloğumuza!