23 Eylül 2008

nümayiş


can sıkıntısı kadınlarda dile vurur zannederler ki bu büyük bir yanılgıdır. ele vurur efendim ele. canımız sıkkınken konuşmayız bile. tıp oluruz.
alın yanda biraz demonstırasyoon işte.
yürüyüş/protesto meanasında olan değil, gösteri/show meanasında olandan.
gerçi protesto anlamında olan da mevcut kampüs sınırları içerisinde ama onu webcam'le belgelemek biraz tuhaf olur diye yapmadım. sırf bu yüzden yani.
soğuksun sayın yeni rektör.
kararsızsın, çekiniksin. ya da kararlısın ama faal değilsin ne biliim. ama sen ki bu okulda yetişmiş, bu kampüsün havasını solumuş birisin. büyyüh mühendis adamsın, marx'ı andırıyorsun üstelik. daha emin adımlar bekliyorum senden. karaysa kara beyazsa beyaz demiyorum illa ama bak biraz, senden önce yapılmışı var.
BU yapısını,öğrenci profilini az çok biliyorsun burada yetiştiğin için. satır kullanamaz buradaki öğrenciler, meyve bıçağı bile kullandıkları görülmemiştir. ha hangisi yücedir onu tartışmıyorum ben burada. devrim yolunda ölmeye ölmeye geldik de olabilir, ya bi de şurasından niye bakmıyorsun arkadaşım da olabilir üslup. mühim olan buradaki katmanları ve eğilimleri iyi analiz etmek ve ona göre tutum belirlemek.
geçmişe bak, geleceğe bak, feyz al.
sorun ne olursa olsun çözümün destekli ve oturaklı olsun.
LÜTFEN.
bi de pencereni aç arada, kampüs havası odana girsin. ama açık bırakma zira yağmur geliyor akşama - ben meteorolojinin yalancısıyım.

Hiç yorum yok: