25 Eylül 2008

soğuknevale

soğuknevale'yim ben millet. burnum ühüüüüüü kaç metre havada. duyduk duymadık demeyin.
herkes bunu böyle bilsin. bilenler de bilmeyenlere anlatsın lütfen.

bugün onur bey'le manzara'da laf lafı açarken onur bey bir anda ağzından kaçırdı benim sıkça duyduğum ve duyunca artık hiç şaşırmadığım cümleyi.
bölüm arkadaşım olan ama yakından tanımadığım birinin arkadaşı onur bey'in arkadaşı imiş meğer. ve ortak bir sohbette (şimdi hatırlamadığım bir konuda) benden bahseden onur bey'e:
-ha o mu? biliyorum , çok burnu havada bi kız, kendini beğenmiş o biraz
demişşşşşş!
valla kızmadım. artık kızmıyorum yani, çünkü alıştım.
çünkü beni dışarıdan tanıyan (tanıdığını sanan) pek çok insan bu hükmü veriyor hakkımda. tanıyanlar da tanıdıkça şaşkınlığını gizleyemiyor.
-şeeeeey kızma ama ben seni burnu havada sanıyodummm.
ya öyle mi kuzum diyorum ben de. olur öyle şeyler diyorum.
hayır bilsem nereme bakıp bu hükmü verdiklerini bir şeyler yapacağım ama.
bugüne kadar kimseyi ısırmadım, aşılarım falan tam, laf sokmam, mecazlı konuşup kaş göz oynatmam. doğru direk söylerim ne söyleyeceksem. güneş gözlüklerimin üstünden bakmam,hatta güneş gözlüğü takmam bile.

peki ama neden neden neden?

Hiç yorum yok: