29 Aralık 2008

sıpeşıl invitation for the new year! peh!

elimizde bir liste var. bir de aktivite var. yapılacak iş listede adı bulunan herkesi bu aktiviteye davet etmek. konser olur, parti olur, kutlama olur, öyle bi şey. insanlar da arkadaşlar, ne bileyim tanıdıklar, akrabalar.
ama bu listede öyle bir isim var ki onu davet etmemeliyiz aslında. bilmiyoruz neden, ama etmemeliyiz işte. çünkü onun adı geçince susuyoruz, ne diyeceğimizi bilemiyoruz. o bir şey sorsa cevap vermiyoruz, öylece geçip gidiyor falan.

şimdi sorarım size, bu durumda o insanı davetliler listesinden çıkarmak mı daha ayıp yoksa onu inatla orada tutarak göz göre göre "bak seni de çağırdım ama sen gelme bence" demek mi daha ayıp?
yani bir nevi "gönülsüz davetkâr" olarak tanımlayabileceğimiz bu olgu nedir, ne değildir? hangi insanlar gönülsüz davetkâr olur? yorumlarınızı bekliyorum. posta adresim: 8679798... ahahahaa, şaka şaka. posta kutum yok benim. evim olunca alıcam.

neyse, sizi ciddiyete davet ediyorum heidi hanım!
evet. öhö öhö.
dikkat! bu bir sadık okuyucu avıdır. sadık okuyucular yukarıda sorgulanan şeye çözüm getirmekle yükümlüdür. eğer getirirlerse monitörlerinde çiçek açacaktır, ya da biraz daha fazla kar yağacaktır. ya da ne isterlerse. hadi bakalım.

*bu arada hakikaten iyi oldu hatırlattığın; yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl bizlere kutlu/mutlu olsun!

7 yorum:

Android dedi ki...

başka planı yoksa onuda çağırın..sonuçta bu yeni yıl!belki sizin yanınızda kendini mutlu hissedicektir bu kişiyi asında biraz açsaydık yahu.. :D:D

keyif kaçıran cinsten bir etki yapıyorsa tabi çağırayıp terbiyesiz olmak daha iyidir..

Adsız dedi ki...

debris: hay hay açalım efendim. o kişi benim. yani aktiviteyi düzenleyen değil ötekisi. : )şimdi bu duruma göre değerlendirelim madem.

Android dedi ki...

gidiyor olman keyfni kaırıcak bence sen benim patime gemelisin :D

Adsız dedi ki...

varlığıyla bize birşeyler katacaksa gelsin ama varlığı bize birşeyler katmıyorsa daha çok davet edilmeli bence...bu sayede biz ona birşeyler katabilir gözünü,gönlünü bayram ettiririz :)
ama son karar yine de senin...

Adsız dedi ki...

debris: teşekkür ederim efendim davetiniz için. tabu'lu, gazozlu ve çekirdekli bir kutlama planımız var. öyle feminist bir şeyler yani :-) bir maniniz yoksa biz sizi bekleriz.

ilhan: çok mersi mösyö!beni mutlu ettiniz gerçekten. ama gerçekten bak. :-)

Adsız dedi ki...

ha unutmadan ekliyorum efendim. bahsi geçen insan inatla şahsımı o listede tutmuş ve iki numaralı ayıbı işlemiştir. her zaman yaptığı gibi. sağlıcakla kalın. :-)

Android dedi ki...

dawetkar olan arkadaşı alkışlayalım ozaman hep birlikte!!!!

çok çok mutlu bir yeni yıl dileriz size....