30 Aralık 2008

yıllaaaaaaar başı!*

bir önceki yazıda 'yılbaşı sevingeni cici bilog kızı' olmuşum, şimdi o imajı biraz talan edelim. azıcık da şirret tarafımızı görsünler. yani yine yılbaşı sevingeni olacağım ama, kızdığım bir şeyler var.
bu bilog camiası tuhaf şey dostlar. şimdi her blogger'ın elinde bir silah var, bilog. hem de kullanımı sınırsız, rahatça sıkabilirsiniz sağa sola. ortaya.
ben acıyla gördüm ki tuhaf bir "hatun blogger'ın yılbaşına tepkisi" durumu var. evet, genellemeleri seviyorum, ne var. evet hepsi kadın.
efendim, bu gruba giren bloggerlar diyorlar ki yılbaşını sevmiyorum, ay ne iğrenç. her yer sim, her yer kırmızı, her yer köpükten hoşgeldin 2009, hayır yani bunlardan hoşlandığımızı mı düşünüyorlar...
buraya kadar normal. anormal olan bundan sonrası. çok değil bir post sonra görüyoruz ki bu hanım kızlarımız tam 9689776 saat yılbaşı için hediye alışverişine çıkmışlar ve bunu ayrıntılarıyla bize aktarmışlar.
ne oldu yaptığınız onca felsefe, çöpe gitti. yok efendim bunlar popüler kültür dayatması, gerek yok böyle şeylere, sosyolojik ve politik olarak... ıvır ve zıvır. daha çok zırvalama.

kutlayacaksan kutla kardeşim, rahat hisset kendini kutlarken. ne var yani. kasma, ay nereye gitti benim sofistike imajım deme. en yakın kız arkadaşına hediye edilecek en mükemmel kırmızı mumu 5 saat aradın diye ezildiğinden bunu gizlemek için 5 sayfa yazı yazma. yorma, yor-ma.beni değil kendini.
kafanda bir şapka, ağzında bir düdükle giriyorsan yeni yıla hiç zararı yok, ertesi gün çöpe atarsın onları kurtulursun. kutlamıyorsan yılbaşını, karşıysan otur evinde madam ona da karışan yok.
yılın bir günü işte bu da, diğerleri gibi geçip gidecek. bırak başka insanlar ne yapmış, sen kendine bak. istediğin güne istediğin anlamı yükleyebilirsin. hem bu daha samimi.
aman neyse, beni niye geriyorsa. işte böyle böyle kadirşinas okur, dert yandım azıcık sana geçti.

o değil de ben pencerenin altındaki kedileri ve köpekleri düşünüyorum şimdi. sahi onlar ne olacak bu karda kışta? ay pardon yani hangi mekânda kutlayacaklar acaba bu yılbaşınııııııııı?!

yeni yıl herkese kutlu ve mutlu olsun ama sanmam ki değişik geçsin. biz ne yıllar gördük, bu da diğerleri gibi geçip gidecek işte.
sağlıcakla kalın.

*başlık için bkz. kuzenin 4 yaşındaki kızı eylim hanımcığımın yılbaşı tebriği. : )

Hiç yorum yok: