16 Ekim 2008

rüya

sinemaya gelip salona girip susmayı beceremeyen gerzekler var hala. herkeste bir tane ağız var di mi? bak onlarınki kapalı, seninki niye açık? "he he ho ho, ay ay ne güzel jenerik; başladı film görüyo musun; ha bak burayı biliyorum ben" diye diye tam tamına 15 dakika konuşunca çıkışta madalya mı takıyorlar sana?
ama sizi de anlıyorum ben kuzum, size demişler ki "yeni bi aktivite var, filmekimi, ay çok in bu aralar, trendin daniskası felaaan" demişler. sonra biletleri 3,5 ytl'den satmışlar ki siz daha çok filmi katledin varlığınızla diye. bi sus bi dur be! kapa çeneni! şatdıfakap ya da. hangisini anlarsan.
ayrıca pıt pıt mesaj yazıyorsan niye geliyorsun, niye yoruluyorsun anacım? yok mu sizin orda böyle italyan markaları satan bi butik, oraya yatırsana paracıklarını, yazık günah değil mi? heba oluyor resmen o'horten'da, rüya'da, denizkızı'nda.
bi de korece konuşana gülmek var tabii. of of of.
neyse ben ne diyecektim, ha kim ki-duk benimle evlensin. hatta benimle evlenir misin kim ki-duk?

"siyah ve beyaz tek bir renktir."
"rüya bir anıdır."
kim ki-duk/rüya

Hiç yorum yok: