28 Ekim 2008

"x bir kültür meselesidir"

bu aralar bir bey var.
aslında çoktandır var ve biz illa heybeli'de olmasa bile bazen mehtaba çıkıyoruz. masal kenti olsun hadi orası. ben rapunzel oluyorum kimi zaman, kimi zaman uyuyan güzel. o ekseriyetle peter pan, nadiren de pinokyo.
benim heybem varmış böle kocaman, kırmızı başlıklı kızdan araklanmış. döküyorum içindekileri, o da bakıyor böyle, sonra şunu at şu kalsın, bunu sakla bunu fırlat yapıyor. düpedüz seçiyor. afallıyorum.

kullanma kılavuzum bu herifte diyorum, kim verdi yahu ona kılavuzumu?

misâl demin


-sen çok içerden çığlık atıyorsun bu aralar. patlarsan camları dökeceksin gibime geliyor.


dedi bana
.

-zaten sanal haykırışların da devlet sansürüne takıldı.

-ya o değil de sen beni ezbere okumak zorunda mısın?


_o_o_o_o_o_



-aynaya bak!


-
ne olur hayatım boyunca bana saçmala.
- pişman olursun.

- olsun bayıla bayıla.
- gerçekten bayılırsın
.

-ama sen de benim gibi
içinde olan bitenleri başkalarına yansıtmıyorsun di mi? sadece yanaklar yanıyor.


***************

-ama her gülüşün altında

binbir cümle gizli.

.........


yanındayım.




bay a... mister a... yumurta kafa nolucak!

Hiç yorum yok: