12 Ocak 2009

adam

bir kere de şaşırt beni, geldiğini hissetmeyeyim artık.
ya da gelmesene sen en iyisi artık adam, ha olmaz mı?
sıcak-soğuk oynamayalım artık, ben çok sıkıldım.
şarkılarla rüyalarla gelme, iett otobüsüne binme, burda inme.
bir sabah birden gelme, gece gece hiç gelme.
alınma, bıkmadım senden daha, ama yoruldum
ben sen-den.
kişisel bi şey evet, tamamen benim kendi kişiselliğim.
susma, konuşma, şarkı söyleme.
geceleri yatar yatmaz uyuma hemen.
daha az sigara iç,
daha çok düşün düşünmediklerini.
basitleştir her şeyi ve özümsemeden çık işin içinden.
konuşacakken tıp ol,
içine attıkların içinde kalsın.
anladım ki sen içine attıklarınla sensin.

"hiçbir şey yoktan var edilemez" kuralı en büyük yalan o belli de
"var olan bir şey yok edilemez" kuralının yanılma payı hiç mi yok?
nefes al, nefes ver.
kaybol.
lkfjgjhgjhgjfkwjlkci.......

2 yorum:

Android dedi ki...

"susma, konuşma, şarkı söyleme.
geceleri yatar yatmaz uyuma hemen.
daha az sigara iç,
daha çok düşün düşünmediklerini.
basitleştir her şeyi ve özümsemeden"

evet...bu..
anlatmışsın ama sen gerçekten...

Adsız dedi ki...

debris: bütün adamlara ilgiyle adanmıştır o zaman. :-)