26 Ocak 2009

kış temizliği / mor mu mavi mi?

"herkes kendi evinin önünü süpürse şehir tertemiz olur" diye bir söz okumuştum bir yerde. biraz obsesif görünse de uydum ben bu lafa ve blogta kış temizliği yaptım efendim. dekorasyona da azıcık el attım, biraz renk biraz desen olsun istedim. sonra bir adet "tapten köşesi" ekledim ki aceleci ziyaretçi heidi'nin derdini bir çırpıda anlasın.
ayrıca biraz daraldı blog, inceldi, yazılar küçüldü falan filan işte.
ama zaten görüyorsunuz siz bunları, niye anlatıyorsam. hiç işte.

hem asıl kış temizliği bizim evdeydi bugün. yarına hayatımın belli bir bölümünün en yakın tanıklarını evde ağırlama var. dikkatli okuyucu onları "three birds" olarak şıppadanak hatırlayacaktır. bildiğin kuşlarım benim yani. neden kuş? hiiiiiiç, özel bir nedeni yok. beş yıllık geçmişimizde gelişmiş bir tanımlama durumudur diyelim ve geçelim.
ama bişi diyim mi size, düpedüz ev oturması bu. kekler pastalar börekler. ühüüüüü kısır bile var.

lâkin bende de bir kabuğuna sığamama durumu var, niyeyse. kuşlar gelecek, tamam. e bugün süper güzel bir şey olmuş nazlı hanımcım cephesinde, ona heyecanlandık tamam, eeeeee başka?

şahsî değişim plânları belki. tabii şu anda sadece plân proce hâlinde onlar. o yüzden fazla ayrıntılı anlatmam ama bakın şöyle bişey yapalım, ben tek bir soru sorayım, siz de gelip gittikçe fikir beyan edin. en lüzumlu kelime: saç
ve evet sorumuz da: mor mu mavi mi?
bekliyorum efendim.

3 yorum:

Android dedi ki...

Öncelikle efendim sevgili bloğunuz misler gibi ak pak olmuş..tapten'i de çok yerinde buldum..yeni düzen bloğunuz hepimize hayırlı olsun..

mor mu mavi mi sorusuna gelince de..

önce mavi yapıp daha sonra moru niye denemiyoruz kuzum =) akacak bu meret nasıl olsa.. maksat içimizde kalmasın..ben merak ederdim.. =)

Adsız dedi ki...

debris: teşekkür ederiz efendim. mesuuuuud olduk.
renk konusunda da aklımı okumuşsunuz, gözümüzden kaçmadı. sağolun, varolun kuzum.

Android dedi ki...

rica ederim. her zaman :)