28 Ocak 2009

teknoloci teknoloci / nankör kedi

ben heidi insanı olaraktan teknolojinin gözlerinden öper yanaklarını sıkarım. çok sevgili bilgisayarıma da buradan "be vicdansız, be insafsızın kızı, be nankör kedi" şarkısını armağan etmek isterim. mümkün müdür acaba?
o madem o kadar uğraşmış benim için, o simsiyah ekranına NTLDR EKSİK yazmış, küsmüş, oyunu bozmuş ben ona bir şarkı armağan etmişim çok mu.
ayıp ama cicim, seninki düpedüz ayıp. dört senedir omuz omuzayız ülen, gak deyince ekmek guk deyince su, bir dediğini iki etmedim, sevdim korudum kolladım. seninki büyük kalleşlik ülen!
ben sana o kadar bel bağlamışım, bir tık dememişsin dört koca senede, ben öve öve bitirememişim seni, tek bir format bile yemişliği yok teyzesi demişim, içkisi yok kumarı yok demişim, evden işe işten eve demişim senin yaptığına bak şimdi be kütttttt diye! teknolojiye ısınamadım zaten ya hiç, seni sevmiştim ben ülen, güvenmiştim sana, yapılır mı bu!
onca fotoğraf, bir sürü kayıt...
sen benim yangında ilk önce kurtarılacak dolabımdın, bu kadar kolay göçertir mi kendini bir makine be?!
elimiz mahkum götürüp teslim ettik makineyi. bundan sonra böyle adamım dedim giderken de, artık ben heidi, sen makine. aramızdaki münasebet bundan ibaret. iki saat içinde beş kere aradığım teknik servis en sonuncusunda böğrüne daldık şu anda, c'ye ulaştık, alıyorum dosyalarınızı dedi ama kendi gözümle görmeden inanmaya niyetim yok. şimdilik beklemek var yani, yapacak fazla bir şey yok. adımız hıdır elimizden gelen budur.
ama dün geceki felâket ve yıkım hâlinde tirşe bir telaşla uykudan uyandırdığım çok saşlı az sakallı a beycim de olmasa, "kasma kuzum, alt tarafı nuri alço'yla tanıştı bilgisayarın bugün, şimdi daha bi hazır hayatın gerçeklerine" dememiş olsa bilmem nasıl olurdu.
ondan kelli geceki çabası için sipeşıl tenks to a beycim.
sana karşı da soğuk bir nötrlüğüm var teknoloci, haberin olsun.

Hiç yorum yok: