14 Ocak 2009

klasifikasyon

insanları sınıflandırmaya başladım. darwincilik yapıyorum düpedüz, insan darwinciliği. sen böyleydin anam böyle oldun (boktun, koktun gibi), sen iyiydin de bu aralar kendinde değilsin. seni sevmezdim ama bak birden kanım ısındı. sen bencil, sen ketum, sen panik, sen kıskanç...
fena bu. yapmamam lâzım. bütün şaşırmalar falan bitiyor çünkü o zaman. bildiğim kumaş diyorsun geçiyorsun. ben adını bile duymadığım kumaşlara dokunmak istiyorum halbuki, onları bi şeylere benzetip çözmeye çalışmak. ipek mi saten mi tafta mı? ne bu?

ata demirer sesiyle "çizdim oynamıyorum" demek istiyorum ben aslında. öyle yerlere göklere bir haykırışla.
değme brezilya dizisine taş çıkartacak olaylar yaşanıyor çevremde, ben de tepkisiz seyrediyorum. meğer en normalim diyen bile gündüz kuşağı kadın programı malzemesi olabilirmiş, mümkünmüş.
şemaya ihtiyacım var benim aslında, kim kimin neyi?
arada 18. bölüm varmış meğersem, düğüm orada çözülmüş meğersem. yersen.
neyse geçiniz piliiz, sırada ne var? ev var.
o zaman yurt basar ev sarar der susarım ben artık.
sağlıcakla.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yok yok, olmaz bilemezsin insanlar neymiş, nasılmış, bu kaçıncı fasılmış ya da kim neden asılmış ve buna kim neden şaşırmış. bilmene de gerek var mı zaten, ama anlamıyorum benim diyen de anlamıyor zaten ve soruyor hep kendine neden ben? niçin ve nasıl? toplamıysa eğer hataların hayat, çukurdayız desene! pembe dizi karakteri olacak kadar karaktersizleşiyosa eğer insan, işte o zaman kaybediyor kendine olan bütün güvenini ve yerle yeksan oluyor ne olduğunu anlamadan. artık kimsenin bişeyi olmak istemiyor o şema içinde ama iş işten geçti be abbas... oldun bir kerre o afişteki sıradan adam.

Adsız dedi ki...

anonymous: ıssız adam'ın adamını çıkar yerine başka bir şey koy, anladın işte sen. ya da koyma boşver, sen sensin ve sen varsın genç, gerisi mühim olmasın senin için. bak hayat ne tuhaf zaten, vapurlar falan, hı?

Adsız dedi ki...

Pakçemüezzin Baltacı Mehmed Paşa'nın adını Pompacı Mehmet'e çıkaran et kokusu...

Heidi'cim ne çok şey gördük biz bu dönem yahu!

Adsız dedi ki...

coach potato: öyle beyzadem öyle,yaşlandıysak bu dönem yaşlandık biz yahu.
kuşluk vakti msn'e gel,sana komik şeyler anlatçam.bi de elimde öyle bir fotoğraf var ki 'unheimlich' resmen!yani benim existential angst'ımın suret-i resmi.
gözlerinden öperim.
: )