6 Kasım 2008

elif

elif benim arkadaşımdı. ilkokuldaydık. çocuktuk. zil çalınca bahçeye çıkar top oynardık. uzun teneffüs vardı. çok uzun. 30 dakika. yemek yemezdik, oyun oynardık. sınıftaki 15 kızdan biriydi elif. onlar gibiydi. onlardan çok farklıydı. su gibi duruydu. güney gibi sıcaktı.
liseye gitmedi elif. üniversiteye de gidemedi. çalışıyordu elif. ben görmedim elif'i senelerdir. annem görmüş iki gün önce caddede. alışverişten dönüyormuş elif. evlenmiş elif 6 ay önce. hamileymiş, hem de 2 aylık. 21'inde var yok elif.
ne yapıyor muşum ben, beni severmiş elif. selamlarını söylermiş. gitmesi gerekmiş şimdi, kocası merak edermiş.
ah elif, çocuk arkadaşım elif, kadın arkadaşım elif, sadece eski arkadaşım elif.
bakma sen bana, saçmaladım gene.
mutlu ol elif, su gibi gülümse, gül elif.

Hiç yorum yok: