15 Kasım 2008

quetzal ekseninde bir "çift ruhluluk" hikâyesi

bir şeyler yazmak zorunda hissediyorum kendimi diye yazıyorum, kimse üstüne alınmasın o yüzden. tabii alınmak isteyen alınabilir de, durum müsait. zaten iyice böyle bir dert kürsüsü, sitem objesi oldu bu bilog. o yüzden her an dükkanı kapatıp gidebilirim ahali, haberiniz olsun.
_____________
neyse sitem edecek şeyler bulmak güzel yine de, insanın şaşıracak şeyleri olması güzel. bu aralar ben insanlara şaşırıyorum mesela. yok bi şey, hiç işte öyle genel. dedim ya kimse alınganlık göstermesin. nazan (öncel) alınsın bi tek, beni günlerdir öncellemelere maruz bıraktığı için. yarın eve yolculuk var ama beni geçirmeye kardeşim gelmesin. ah nazan ah, yapmazdın sen böyle şeyler...
{{{{{{{{{{{{{{{{{
kulağımda çınlayan bir ses var günlerdir. gözümde bir göz. dahası yok. dahası daha vakit var.
{{{{{{{{{{{{{{{{{
daha az su, daha çok sigara diye kabaca özetlesem geçen zamanı. su içmeyi unutan insan! yok kitap adı değil,benim o. boynuma 1,5 litrelik bi su şişesi asmazsam tam 5 gün 1 litre su ile idare edebiliyorum, gık demiyorum. sadece 2 günden sonra göz altlarım morarıyor, yüzüm sararıyor. olsun ziyan yok, bunun beni havalı gösterdiğini düşünüyorum.
------------- ---------- ------- ------- -
kış geliyor ulen, hakkaten geliyor. ama yıllardır ilk defa sokaklara vurmak istemiyorum kendimi. yüzüm üşüyor çünkü. ne salak bahane yarabbim. elbet üşüyecek, yüz bu. yüze bere, yüze atkı yok. fazla rüzgâr alıyorsa bi yüz, hiç çıkmasın dışarı daha iyi. depresyon hırkası, bik bik bik.

delice gitmek istediğim yerler birikiyor. hem öyle beylik, ahım şahım yerler değil. ortaköy, fener, eyüp, karaköy, gibi yerler. bazılarına yalnız gidilecek, bazıları için özel adaylar var, eleme yapiciim, aha ha.
mesela fener'e sadece bi insanla gidilecek, kumkapı'ya da. oraları iyi bilen, anlayan, koşulsuz seven biriyle. ortaköy? hmmmmmm,bilmiyorum kim götürse giderim. gümüş bi kolye ucu alınacak köşedeki malum gümüşçüden. bilmem, belki bu sefer balık, en son kelebekti.
yahu ada nasıldır acaba şimdi, bu mevsimde. hiç gitmedim ki.
vapur güzeldir, vapur her daim güzel zaten. hele çay varsa vapur en iyisidir. vapur en güzel icattır!
köprü bu saatte neden bu kadar boş? neden sis var? neden ay dolunay bu gece? neden ordasın? neden burdayım?
neden böyle bir güzellik var yeryüzünde? kimin için?

Hiç yorum yok: