8 Kasım 2008

öylesine öylece

sevgili n..... hanımcığıma mesaj attım az önce ve dedim ki:

kuzum, içimde bu akşam beyoğlu'nda bi çağan ırmak filmine gidip mazoşist kadınlar gibi böğürerek ağlama isteği var. mısır da olsun, selpak da alalım tükandan...

ama çalışıyordur o şimdi yoğun yoğun, görmez mesajı. iş kadını oldu malum.
e ama mesai bitsin artık!

dürtüldükten sonra gelen not: evet efendim, bence de çağan ırmak kötü bir yönetmen ve çok iyi bir duygu sömürücüsüdür!

ekil ekil eklenti: n..... hanımcım görmedi elbettabii mesacımızı. olsun manzara yaptık biz de kahve kupalarımızla. güzel oldu. o inciler döktürdü yine. ben de cümleleri kendime yonttum.

sen leyla değilsin, leyla benim içimde geldi aklımıza sonra. çok kullanışlı bulduk bu cümleyi. leyla'yı çıkardık, yerine bir sürü isim denedik ama söyleyemem size şimdi onları, çok ayıp. cıs.

Hiç yorum yok: