28 Ağustos 2008

raportör

badehane güzelmiş, gittik gördük. çok kalamadık ama orda bi badehane var, biliyoruz artık.
sonra efendime söyliim, bi anna var, bi mathia (umarım doğru yazıyorumdur) vaaaaaar.
sohbet yarım kaldı gerçi, çünkü anne aradı. geldim ben, kapıda kaldım koş dedi. mösyö koştu ben koştum, taksi bulduk. şoför iyiydi, çabuk gidelim dedik, dinledi, dolandırmadı. bizimle beraber sitres oldu ve bizi tam tamına 8 dakikada eve ulaştırdı. aferin ona.
mösyö centilmen oldu, çanta taşıdı. ben güldüm, anne mağrur yürüdü.
tin tin indik yokuşu.
sabah oldu, herkes işine koyuldu.
şimdi mösyö centilmenlik turlarında yine. anneyi ve kardeşi dolaştırıyor, evde sıkılmasınlar diye. allam yareppim, bugünleri de mi görecektik?
neyse kaçmam lâzım deli dolu okur. yemeğe bekleniyorum zira. hem de family dinner. yaaaaaaa.

artık rüzgâr dinsin. her mânâda.

Hiç yorum yok: