25 Ağustos 2008

spontan!

bu akşam eve sokak tabelalarını takip ederek geldim. hani böyle elimde bir kağıtta bir adres varmış da onu arıyormuşum gibi yaptım. mahsusçuktan yani.
böyühşehir belediyesi, takdir ettim seni. sende bu sistematik kafası oldukça sen istanbul'da bağdat bile buldurursun eminim. efendim yok istanbul'da adres ararken kaybolurmuş insan, yok çıkmaz sokak doluymuş, fasafiso bunlar fasafiso. gayet muntazam yapmış adamlar işte. tecrübeyle sabit diyorum size.


lâkin
şunu bilmeli: insan kaybolmak isterse bunu en iyi bir kılavuzla yapar.
şunu hatırlamalı: insan en çok tanıdığında ve bildiğinde kaybolur.
şunu önemsemeli: kaybolmak bir tercihtir ve arada kaybolmak lâzım gelir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Kaybolmak hakkinda..bence insanlar sik sik kaybolmak ister,kotu anilar,kirilmis guzel iliskiler,falan arkalarinda birakmak ister..bir baska yere tasinir,yeni bir guzel hayat,yeni insanlar,ask,aramak icin seyahat yapar..ama bu sekilde unutamaz,sonsuza kadar,kotu seylerden kacamaz,onlarla karsi karsiya bulunmasi lazim,kaybolmamamiz lazim

Adsız dedi ki...

tommy: azıcık ama tommaso, azıcık kaybolalım. bazen. alışkanlık yapmadan. olmaz mı?
"kırılmış güzel ilişkilere" bayıldım bu arada.
bilmeyen bilogırlara duyurulur: tommaso İtalyan'dır. gerçekten İtalyan'dır. fakat görüldüğü üzere birçok Türk'ten daha iyi Türkçe konuşmaktadır. anadilinin Türkçe olmasından sinsice şüphelenmekteyim.
bravo tommy, aynen devam. : )

Adsız dedi ki...

ama her insan hayatinda birkac defa kaybolmak ister,ben de arada sirada,hic veya azicik kotu seyelerimden kacamadim,cunku kotulukler her hayatin bir parcasi,aci,uzuntu,mutsuzluk,veriyor ama bunlarin sayesinde biz buyuyebiliriz,gunclenebiliriz,bunlar olmadan adamlar olamayiz.
o zaman kacmayalim,her kotulukla karsi karsiya bulunalim,hic teslim olmamak mecburuz

Adsız dedi ki...

tamam o zaman. kaybolursam şarkı söyle. : )